Ballonreklamer igen fantastisk blikfang til Folkemødet på Bornholm

Folkemødet på Bornholm er et godt eksempel på et udendørs event, hvor der kæmpes om opmærksomheden. Ballonreklame med kæmpe reklameballoner sikrer at dit budskab ses.

Den 6 meter lange heliumballon svæver frit til Folkemødet på Bornholm

Udstillere på Folkemødet på Bornholm er en folkefest hvor udstillerne kan komme igennem med budskaber i en uhøjtidelig og afslappet atmosfære. Men der skal kæmpes og tænkes kreativt for ikke at forsvinde i mængden. Ballonreklamer kunne være det gimmick som gør at du bliver bemærket.

Derfor skal der lidt ekstra til. Et andet interessant aspekt er, at arrangementet primært foregår udendørs. Dermed er der masser af plads at boltre sig på – især vertikalt her kommer ballonreklamer ind i billedet. Det benyttede HMN Naturgas sig af med en kæmpe, oppustelig bus som svævende blikfang. Du kan gøre det samme med en visuel reference, som passer på jeres virksomhed. Med bussen havde de også et skarpt budskab, som trak mennesker til – ikke noget stort fokus på firmanavnet.

Dette er ikke tilfældigt, og helt i tråd med hvad Christian Guldager fra Kursuslex konkluderer i vores E-bog , Budskaber og Blikfang “90% af messestande har firmanavnet som overskrift. Men hvad siger det? Hvorfor er det interessant for gæsten? Gør budskabet klart i stedet for at reklamere for firmaets navn. Så ved folk, hvorfor de skal stoppe ved jer,” siger Christian Guldager.

Svævende reklameballoner

De svævende reklameballoner drager blikket og skærper interessen hos de besøgende.

Vi har slået en lang række grundregler og gyldne råd fast. Men der er stadig stort råderum indenfor de mange teknikker og strategier, som ligger til grund for en god indsats. Hos Ibsens Fabrikker fremstiller vi opsigtsvækkende ballonreklamer og har en lang række af kunder, som vi har samarbejdet med om at løse opgaver på en kreativ måde.

Vi har samlet nogle af de mest relevante løsninger, der tidligere er kommet ud af fabrikshallerne. Om det så handler om at række ud, trække blikke eller generelt skabe kontakt, er der masser af finurlige måder at skille sig ud på. Tænk ud af boksen, og lad et kreativt indspark blive en del af den strategi, som I tager med ud til udendørs events.

Vil du vide mere? Læs vores guide til det gode blikfang her.

Blikfang til events og messer

 

Se også dette blogindlæg med de mest stillede spørgsmål fra vores kunder omkring brugen af luftskibe og kæmpe balloner til reklamebrug.

19. juni 2017