Verdenskendte Kellogg’s maskotfigurer klar til markedsføring i børnehøjde

coco_600
Kellogg’s verdensberømte maskotfigurer er noget nær reklamefigur “ikoner”, og legendariske “Tony The Tiger” blev første gang brugt i koncernens markedsføring helt tilbage i 1951.


Det er naturligvis med ære og respekt at Bamsefabrikken nu kan kalde sig leverandør af maskotfigurer til den verdensomspændende morgenmadgigant.

Vi har startet ud med at levere flere COCO (Coco Pops) maskotter til den Nordiske afdeling af Kellogg’s. De 4 flotte COCO maskotter skal bruges i aktiv promotion og markedsføring i detailhandlen – til forhåbentlig stor glæde for de mindste kunder.

Også de 3 friske drenge Snap, Crackle and Pop, som kendes fra produktet Rice Krispies, er i Bamsefabrikkens plysbeklædte pipeline 🙂

Samarbejdet med Kellogg’s har været en fornøjelse og, vi har leveret et større antal maskotter på meget kort tid.

Netop leveringstiden er en af Bamsefabrikkens absolutte forcer – vi ved at en deadline, den skal overholdes for alt i verden. Dette har, kombineret med et fornuftigt prisleje, bragt Bamsefabrikken frem til en position som en seriøs samarbejdspartner for nogle af verdens største brands.

Vi glæder os til at kunne præsentere jer for mange flere at de sjove Kellogg’s maskotfigurer.

 

7. december 2011