Oppustelige produktkopier som blikfang i supermarkeder og i detailhandelen

Hvorfor skal reklamekampagner til detailhandelen altid være så kedelige og forudsigelige???

Nutricia som er en del af Danone koncernen står overfor lanceringen af et nyt produkt, og de valgte at benytte oppustelig reklame som blikfang.

Typisk bruges der papskilte og salgsdisplays af plast når store varemærker laver produktlanceringer eller reklamefremstød, men Nutricia ønskede at bruge store udgaver af deres eget produkt som en reklamestander med flere formål.

 

 

 

I toppen af disse oppustelige kopier af emballagen er der nemlig plads til at der kan stå 4 flasker af det rigtige produkt – Nutridrink som er en slags drikke yougurt.Disse produktkopier kan let fragtes rundt i landet af firmaets kørende salgskonsulenter som vil opstille dem under deres kundebesøg.I sammenfoldet tilstand fylder disse salgsdisplays ikke mere end at de kan være i lommen.Vi kan også levere dit produkt som et “badedyr” – giv os et kald for at høre om mulighederne.

 

23. februar 2009