Oppustelige kampagneskilte til Black & Decker – let og mobil reklame

Når en landsdækkende salgskampagne skal afvikles er det vigtigt med noget synligt blikfang. Black & Decker i Sverige valgte at lave deres jubilæumslogo som oppustelige logoskilte.

Og ideen er faktisk rigtig god… fordi ofte er de de kørende salgskonsulenter som der har ansvaret for, at det produkt som de sælger – nu også er synligt i detailhandelen, byggemarkederne, butikkerne ect.

Disse oppustelige logos, som blev fremstillet i 200 eksemplarer, fylder omtrent det samme som en bærbar computer i sammenfoldet tilstand.
Men i oppustet tilstand er det oppustelige reklameskilt 2 meter bredt og 1,5 meter højt.

Derfor kan salgsmedarbejderen medbringe flere hundrede af disse kæmpeskilte i sin personbil, sammenlignet med få… eller ingen, hvis det samme skilt var fremstillet i træ eller pap.

Ydermere har disse oppustelige promotion effekter også en værdi efter at de pilles ned og kampagnen er forbi – de kan nemlig også bruges som bademadrasser på charterferien 🙂

 

26. januar 2010