Mini Cooper oppusteligt promotiontelt – Perfekt reklame til autobranchen

MINI COOPER har et let genkendeligt og flot logo.

Dette logo ønskede kunden ( BMW Danmark) at fremhæve som en del af et promotiontelt / udstillingstelt.

Luftfabrikken leverede et par ideer / udkast til hvorledes man kunne rette opmærksomheden mod den lille smarte bil, og kunden fald pladask for dette oppustelige sorte event telt med et tredimensionelt logo på toppen.

Man kan bruge teltet til at fremhæve bilforhandlernes nyeste bilmodeller (placeret ved indfaldsveje eller udenfor storcentre ect.) , eller som midtpunktet i en udstilling der skal rette publikums opmærksomhed mod bilen.

Oppustelige telte er et af Luftfabrikkens specialer og vi kan også speciallave et salgstelt der fremhæver DIT produkt eller varemærke.

De oppustelige telte består af 4, 6 eller8 oppustelige søjler der holder konstruktionen oprejst, jo større teltet er, des flere søjler kræves der.

I en af søjlerne er der en indbygget støjsvag blæser, som konstant blæser luft ind i søjlerne.

Det tager kun ca. 10 minutter at opstille teltet, og blæseren tilsluttes almindeligt 220V stikkontakt.

Udstillingstelte som disse kan udstyres med “vægge”, der kan lukke teltet 100%, og disse kan naturligvis også dekoreres med logo efter ønske.

Vore oppustelige telte leveres med alt nødvendigt tilbehør, og i en smart transporttaske der letter transporten fra A til B.

Teltene har mange funktionsmuligheder, men benyttes oftest som messetelte, udstillingstelte, salgstelte eller som multifunktionelle reklamesøjler.

Denne type af telte anbefales til udendørs promotion i al slags vejr – dog ikke ved vindstyrker over 10 sekundmeter.

 

19. maj 2009