Luftige LEGO props til reklamekampagne

Selvom meget kan laves af LEGO, så må selv producenten af det populære legetøj ty til oppustelige props en gang imellem

LEGO er et af de mest velkendte brands af legetøj i verden, og mulighederne er uendelige når de alsidige klodser tages i brug. Fra de utallige samlesæt udgivet af producenten til entusiasternes hjemmebryggede byggeinstruktioner til decideret absurde projekter som eksempelvis et fuld størrelse funktionelt hus.

Men trods klodsernes foranderlighed, så må LEGO en sjælden gang imellem indse, at oppustelige produkter også kan noget. I dette tilfælde, har vi hos Ibsens Fabrikker, i tæt samspil med Nonbye været så privilegerede, at være en del af deres seneste markedsføringskampagne “Rebuild the world“. I denne kampagne blandes den virkelige verden sammen med LEGO verdenen for at vise de uendelige muligheder der præsenterer sig når man leger med LEGO.

I den forbindelse så LEGO et behov for overdimensionerede props som på bedste vis afbilleder deres legetøj, men på samme tid er lette at håndtere og transportere, ja faktisk sende ud til hele verden. Selvom klodserne helt sikkert kunne bruges til at opbygge de nødvendige props, så er det på håndtering, transport og opbevaring utvivlsomt nemmere og hurtigere, at have med oppustelige produkter at gøre.

De oppustelige produkter leveret af Ibsens Fabrikker, er fremstillet på baggrund af 3D modeller af LEGO elementer, og blæst op i kæmpe størrelse, som eksempelvis den 2 meter høje hundelort.

Oppustelige props som disse kan bruges til at stå på jorden eller hænge ned fra lofter, træer eller lignende, og uden at det kræver særlige forstærkninger. Vi kan gengive næsten en hvilken som helst form, med det forbehold, at skarpe kanter bliver bløde og runde, når de fyldes med luft. De detaljer der ikke kan udformes i PVC’en, kan derimod printes med billedlig nøjagtighed.

Oppustelig "LEGO" megafon

Har du en idé til et oppusteligt produkt?
Hos Ibsens Fabrikker er vi altid klar til en udfordring. Har du en idé til et oppusteligt produkt, så tager vi gerne en vurdering af, om det kan blive en blikfængende succes.

Giv os et kald eller send os et skriv, så er vi klar til at snakke med dig, om hvordan vi blæser dine produkter op i mega-størrelse.

25. juni 2020