Kan så meget reklame virkelig fylde så lidt?

Svaret er … JA det kan det!

Tiden er ikke længere til tunge og opslidende opsætninger af reklametelte, scener og andet tungt grej som bruges på roadshows og reklamekampagner, som skal flyttes fra A til B, så hurtigt som muligt.

Traditionelle telte og konstruktioner kræver uddannet personel der er vant til at udføre krævende montageopgaver.

Luftfabrikkens oppustelige produkter kan opstilles af enhver der mestrer kunsten at isætte et ganske almindeligt stik i en ditto stikkontakt.

OBIK – Bedriftsidrett i Norge har indset at oppustelige reklamer er vejen frem og bestilte for 4 uger siden en oppustelig bar, en oppustelig bue og et oppusteligt reklametelt til brug ved rullende reklamekampagner i sommerlivet.

Den oppustelige triumfbue er udstyret med hvide aftagelige bannere på begge sider (de hvide felter) således kan man udskifte disse såfremt at man om et år ønsker at et andet budskab skal spredes.
På denne måde er man sikret at selvom produktet speciallaves til kunden, så er der stadig mulighed for at gøre denne oppustelige reklamegimmick relevant for det enkelte event.

Det oppustelige telt er ligeledes speciallavet med OBIK´s logos og med aftagelige sider således at teltet kan lukkes 100%  af – men også være helt åben som en pavillion.

Disse åbne oppustelige pavillioner er oplagte og yderst velegnede til brug ved salg i autobranchen – hvor en bil placeret i en oppustelig “UGENS BIL” pavillion burde trække opmærksomhed nok til bilen.

Nedenfor er finder du flere billeder fra denne oppustelige specialopgave.

Tøv ikke et sekund med at tage kontakt såfremt at du mener at vi kan gøre dit firma, produkt eller ydelse mere opsigtsvækkende.

 

 

29. maj 2008