Fremover ingen ulvetime hos BILKA

Bamsefabrikken leverede hele 17 ulve maskotkostumer til BILKA varehusene, deres børnevenlige kampagne skal udskyde “ulvetimen” som de fleste forældre kender fra indkøbsturen, hvor børnene er trætte og uoplagte efter en lang dag i børnehaven.

Ideen er faktisk ret genial… BILKA vil forkæle børnene når de (og forældrene) har allermest brug for det 🙂 .

En indkøbstur kan være en ørkenvandring for både voksne og børn, specielt når forældrene er stressede efter en lang dag på job, og børnene er trætte efter endt børnehave eller skole.

Den nye ulvemaskot har en helt klar mission, nemlig at bekæmpe den sagnsomspundne “ulvetime” som de fleste forældre kender til.

Bevæbnet med “ulveposer”, “ulvemenuer” og naturligvis ulveKRAM står ulven klar til at gøre indkøbsturen til en dejlig og behagelig oplevelse for både voksne og børn.

Læs mere om det spændende børneunivers på www.bilka.dk .

Bamsefabrikken er stolte af at have været en stor del af tilblivelsen af dette Bilka´s børnekoncept. Vi har nemlig, i tæt samarbejde med reklamebureauet Recomended stået for fremstilling af kostumer, i skikkelse af den søde ulv.

Hele 17 maskotkostumer blev fremstillet på rekordtiden af kun 22 dage.

Som altid er vore specialkostumer udstyret med et genopladeligt udfluftningssystem,som virkelig er en fordel, når man – som Bilka benytter kostumerne til indendørs brug.

Giv nu de kære ulve et ordentligt kram næste gang du handler ind i Bilka, så kan det jo være at der falder en lille godtepose af i svinget 🙂 

 

15. februar 2010