Reklametelte vækker opsigt for DM i streetfodbold

DBU Street Soccer trækker børn og unge til i hele landet – og de gør det ved hjælp af opsigtsvækkende reklametelte.

dbu_streetsoccer

I månederne maj-juli 2014 kører DBU Street Soccer, som er DBU’s officielle DM i streetfodbold for unge mellem 13 og 18 år. Det afholdes i ni forskellige byer, hvor danske unge kan vise deres egenskaber med en bold. Og sammen med hele turneringen rykker et helt hold reklametelte fra Luftfabrikken med til de ni byer.

Teltene er oppustelige og af mærket AXION. De er utroligt populære som reklametelte, fordi de er så praktiske og brugervenlige. Og i dette tilfælde udgør de rygraden i et helt kampagnekoncept. Et stykke blikfang fra Ibsens Fabrikker gør sit arbejde godt, men når man kombinerer flere, så er effekten virkelig stor – og opsigtsvækkende. Som kan ses på billedet ovenfor.
Sony AXION

AXION reklametelte laves unikt efter kundens ønske, og hele idéen i de forskellige telte til DBU Street Soccer ligger i, at hvert telt er sit eget – og teltene skiller sig ud fra hinanden. Det viser, hvordan de kan vække opsigt hver for sig og samlet. Men det viser også, at et reklametelt fra Luftfabrikken ikke ligner nogen andre.

23. juni 2014