Gør det uventede. Eksekvering og timing kombineret
med et genialt blikfang skaber omtale.

OVERRASK I GADEBILLEDET

LANDLIG STEMNING I STORBYEN

En veltilrettelagt og overraskende kampagne kan spredes som en viral steppebrand. Den kan sågar gå verden rundt. Det kræver blot, at man tænker ud af boksen og timer sin indsats til perfektion. En morgen var pludselig græssende køer på busskure i Aarhus og København. De var der ikke i går – var de? Når opmærksomheden er fanget og beskuerens øje har fortæret overraskelsen, går det på jagt efter budskabet. Dit budskab.

Se flere gode eksempler

KAMPAGNEBAMSER

ET MINDE FOR LIVET

Vi havde alle en uvurderlig bamse i vores barndom. Måske har du den endnu. Små, plyssede reklamebamser kan skabe en unik forbindelse til folk, når I skal på kampagnesporet. Del tøjdyr ud i jeres kampagne, og dit brand vil blive husket i mange år for det. Det gjorde Kystredningstjenesten for eksempel, da de delte Claudi-bamsen ud til hvert børn, som havde oplevet noget traumatiserende. Det sikrede et nyt venskab i en svær tid.

Læs mere om bamseeffekten

GUERILLA MARKETING

STOP FOLK PÅ EN NY MÅDE

Det kan være en ren krigssti at stoppe folk på gaden. Så hvordan får du folk til at stoppe op af sig selv? Svaret kaldes guerilla marketing og handler om at skabe noget opsigtsvækkende. Som Center for Ludomani gjorde, da de førte kampagne i Aalborg. Deres løsning var kæmpe glasfiberfigurer. Vi testede effekten af de to meter høje “spillefugle”. 84% af forbipasserende registrerede fuglene, og hos 54% var budskabet gået rent ind. Hvad kan jeres løsning være?

Se flere cases