Sportsmarketing med bøjer og målportal

Læg dine kræfter, hvor blikket falder.

Aarhus Bay

Oppustelige løsninger er er perfekt til sportsmarketing i vand

Princippet er det samme uanset situationen.

Værdien i markedsføring ligger der, hvor folk kigger hen – om det så er på banen under en fodboldkamp eller på skærmen i biografen.

På præcis samme måde skal du placere dit blikfang der, hvor det hele sker under et triathlon – hvor deltagerne er. Og det kan på være på vand og land.

I Aarhus Bay Triathlons tilfælde giver det maksimal opmærksomhed til sportsarrangementets sponsorer.

Det skete både med bøjer og målportal leveret af os – en god gang sportsmarketing.

Både ude på vandet og inde på landet var der oppusteligt blikfang i nærheden af løbets hovedpersoner – nemlig deltagerne.

Bøjerne kan fås i forskellige former – og målportaler kan laves fuldstændigt unikke præcis til dit triathlon. Dermed kan sponsorlogoerne sættes ind på den rette form.

Tilbage til
caseoversigt

Skal du give dig i kast med sportsmarketing til et triathlon eller lignende?

Kontakt os