Kan du ikke se røgsignalerne fra fabrikken - tilmeld dig e-post. Her får du de nyeste nyheder indenfor blikfang fra fabrikkerne. Lige i din elektroniske brevsprække.
Rynkeby skaber synlighed for ny produktserie
Når et ny lanceret produkt skal finde vej til danskernes indkøbskurv, skal der fokus på produktets placering i butikken. Rynkeby skaber blikfang i de danske dagligvarebutikker ved at puste produktets dimensioner op.
Oppustelig juice fanger fokus Et nyt produkt skal have al den opmærksomhed, det kan få. Derfor er vi altid fortalere for at blæse det op i overdimensioneret proportioner og stjæle alt opmærksomheden fra de konkurrerende produkter i butikken.
Netop dette har Rynkeby valgt at gøre på bedste vis med deres nye RIGTIG® juice på flaske.
De farvestrålende 1 meter høje oppustelige juiceflasker kan findes i en lang række supermarkeder rundt i Danmark, hvor de skaber blikfang i butikken, og drager kundens opmærksomhed med et af Rynkebys kvalitetsprodukter.
Oppustelige produktkopier som disse flasker er en prisdygtig løsning, når man skal synligegøre sit produkt på tværs af landets supermarkeder. De er lette at transportere og lette for butikkens personale at håndtere til hverdag.
Rynkebys RIGTIG® juice er en helt ny serie af smagfulde juicer, der lanceres i en helt ny unik Rynkeby flaske. Og netop flaskedesignet er en væsentlig del af den nye kommunikationsplatform hvorfor det har været vigtigt for os at finde en leverandør, som har kunnet løfte opgaven med at skabe en replica-flaske i høj kvalitet. Her har Ibsens fabrikker leveret til fulde, og vi er voldsomt stolte af vores oppustelige flasker, som med stor iver bliver brugt af vores sælgere til at skabe udstillinger med stor synlighed og stopeffekt. Efterspørgslen har været så markant, at en opfølgende ordre hurtigt blev placeret hos Ibsens…
Stine Vig Larsen, Marketing Coordinator
Oppustelige produktkopier kan tage enhver form. På billedet nedenfor ser du et par eksempler på andre flasker fra Ibsens Fabrikker. Forhandles dit produkt i bøtter, dåser, krukker eller anden emballage, er det ikke til hindring for at lave en blikfængende oppustelig produktkopi, som sætter dit produkt i fokus.
Skal vi tage en snak om luft?
Har du en kampagne eller produktlancering, som skal fange kundernes opmærksomhed? Lad os tage en snak om mulighederne for at skabe blikfang i dagligvarebutikkerne med oppustelige produktkopier!