Reklametelt til biludstilling

Reklametelt til Zoom Zoom-kampagnen.

Mazda promoverer verden over deres “zoom zoom”-kampagne, som skal genskabe den barnligt naive køreglæde og begejstring over Mazdas biler – tilbage til legen så at sige.

Det hjalp vi Mazda Sverige med, da de manglede en måde at understrege deres kampagne på. Løsningen blev oppustelige telte til udstillingsbiler.

I Sverige har Mazda hyret kommunikationsbureauet Knut Kommunikation til at skabe et roadshow under overskriften “zoom zoom”.

Vi blev kontaktet af Knut Kommunikation med henblik på at skabe promotiontelte, der kunne fungere som blikfang ved disse roadshows.

Allerede samme dag vendte vi tilbage til Knut Kommunikation med de første skitser til teltene, og vi blev mødt med begejstring.

"Vi hos Knut Kommunikations Eventbureau er utroligt tilfredse med Ibsens Fabrikkers indsats. Efter længere diskussioner med flere svenske leverandører af lignende telte, fandt jeg Ibsens Fabrikker, og de løste mit problem. Leveringstiden og servicen var betydeligt hurtigere og meget bedre, end noget vi tidligere har oplevet ved lignende udbydere. Ekspeditionen var professionel, hurtig og meget høflig."

Tove Östrand, Knut Kommunikation
Tilbage til
caseoversigt