Tumlelegetøj sikrer brand activation

Krokodillemøbler skal promovere tumlelegetøj. Figurfabrikken har før produceret spøjst interiør og møbler, men krokodillerne for bObles slår nok det meste.

Rocco passer godt på de store bObles figurer

I reklamebranchen kalder vi det ‘brand activation’, når en gang promotion kan aktivere folk. I dette tilfælde er der tale om at aktivere børn sammen med bObles.

Figurerne bruges nemlig som del af et stort legeområde til flere arrangementer. Som for eksempel i sommeren 2015.

Legeområdet, som bObles står bag sammen med Børneulykkesfonden, følger Flying Superkids’ sommerturné i Danmark i 2015.

Samtidig med børnene, som skal se showet, kan varme op og komme i gang forud for showet, så er det også fantastisk reklame for bObles’ farverige tumlemøbler.

Der er rigtig mange mødre, som kender til tumlemøblerne fra bObles. Og de store, farverige krokodiller har også vakt interesse hos firmaets mange kunder.

Men lige nu er krokodillerne kun ude med det formål at promovere bObles’ produkter og få gang i børnene med fantastisk ‘brand activation’.

Krokodillerne er desuden lavet med en skridsikker overflade, og de genkendelige farver kommer fra bObles’ tumlemøbler.

Tilbage til
caseoversigt

Vil du også skabe blikfang med store figurer, som tilmed har et praktisk formål? Send os en mail!

Kontakt os