Walk around-kostume som publikumsmagnet

Frisk blæksprutte direkte fra Øresund.

Én ting var sikkert, da Fisketorvet skulle have sig en maskot til et walk around kostume.

Det skulle være en figur, som havde med havet at gøre qua det københavnske indkøbscenters navn.

Det blev det så sandelig også – Blæksprutten Bertil blev til, og efterfølgende har den populære maskot været en del af Fisketorvets branding.

I et shopping center kan en maskotfigur virkelig få indflydelse, når den bliver populær hos børnene.

Vil børnene ned og se Blæksprutten Bertil på Fisketorvet, kommer forældrene også, og så er kunderne i hus.

Hos Fisketorvet er Bertil ude og hilse på børnene ugentligt, og han er også en fast del af butiksåbningerne.

Et nyligt eksempel er åbningen af FitnessDK i centeret, hvor blæksprutten var at finde – blandt andet på et løbebånd.

Der er masser af opgaver for en maskot som Bertil, hvilket gør fangarmene meget belejlige.

Tilbage til
caseoversigt

Har du en opgave til os?

Kontakt os