Maskot sikrer social markedsføring

Hyggelig dino rammer den virtuelle og virkelige verden.

En hyggelig Dino skal appellere til de mindste. ABCity.dk er et online læringsunivers rettet mod børn.

Her appellerer man til de 4-7-årige. Derfor var en maskotfigur også et oplagt valg, da der skulle social markedsføring på bordet.

Folkene bag ABCity kontaktede derfor Bamsefabrikken med henblik på at gøre figuren Dino til en maskot.

En maskot blev den, og det er et af de mest veludførte og ekstreme kostumer i fabrikkens historie!

Dino er livliggjort i et stort og vellykket kostume, som bliver hyppigt brugt til events og konkurrencer i forbindelse med børneuniverset.

Udover at være ABCity’s maskot, så er Dino også en del af selve læringsuniverset. Han er en populær figur, der fremhævet på store dele af siden.

Dino på Facebook

For et online univers som ABCity.dk er det vigtigt at komme ud og møde børnene ’in real life’, hvilket maskotten Dino har været en stor hjælp til.

Han er en stor del af deres Facebook-side, hvor han aktivt bliver brugt til at nå ud til sidens fans.

Det er en fantastisk måde at promovere firmaets maskotfigur på, og det skaber en særlig atmosfære omkring maskotten, at den bruges til at nå ud til de mindste fra f.eks. en Facebook-side.

Så nu er Dino ikke bare at finde i det virtuelle læringsunivers, som ABCity egentlig består af. Børnene kan også få glæde af maskotten på Facebook og i virkeligheden!

Tilbage til
caseoversigt

Har du også en maskotfigur, som du vil have livliggjort som et kostume? Kontakt os på mail eller ring til os på +45 40622927!

Kontakt os