Oppusteligt reklamegimmick

AIDS Fondet gik den luftige vej til World AIDS Day

Nu skal det igen være smart at bruge kondom, og derfor vil AIDS-Fondet relancere kondomet under navnet Johnny i forbindelse med World AIDS Day. Hertil skal der bruges et reklamegimmick.

Sammen med Johnny by AIDS-Fondet åbner AIDS-Fondet også net-butikken Johnny.dk, hvor der er mulighed for at søge information, købe Johnny’er og få dem tilsendt i en anonym kuvert.

Luftfabrikken blev kontaktet med henblik på at fremstille et oppusteligt kondom i kæmpeformat. Vi løste opgaven på små 20 dage fra første kontakt med AIDS Fondet.

De forbipasserende julehandlende var ved at dreje hovedet af led for at få et glimt af det oppustelige kondom, og der var masser af småfniseri fra nysgerrige teenagere.

Næste dag optrådte det oppustelige kondom i de fleste aviser.

Skal vi også lave et reklamegimmick for dig, som kan hjælpe dig med markedsføringen? Vi har gjort det før, og vi kan med sikkerhed gøre det igen!

Tilbage til
caseoversigt